درباره پابکو

شرکت پابکو تامین، فروش و توزیع انواع لوله پلی اتیلن تک جداره جهت مصارف آبرسانی ، کشاورزی ، فاضلابی به سراسر کشور زیر قیمت کارخانه.

محصولات این بازرگانی عمدتا در سیستم آبیاری تحت فشار کاربر دارد و چنانچه بر همه واضح است کمبود منابع آبی در ایران و استفاده از روش های سنتی انتقال و آبیاری باراندمانی پایین بزرگترین محدود کننده توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی و تا حدود زیادی توسعه شهری به شمار می آید، و از طرفی در همین رابطه، توسعه سیستم گاز رسانی نیاز به تولید لوله های مخصوص گاز رسانی و اتصالات مربوطه اهمیت فراوانی پیدا کرد.

اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار اعم از قطره ای و بارانی که از مدرن ترین روش های آبیاری شناخته شده در دنیا می باشد، می تواند گام موثری در جهت نیل به اهداف کشاورزی ایران از طریق افزایش سطح زیر کشت و همچنین ارتقاء میزان محصول در واحد سطح به حساب آمده چنانچه استفاده از سیستم های نوین آبیاری تحت فشار باراندمانی بیش از 90 درصد می تواند سهم بسزایی در رابطه با حل معضل و مشکل کم آبی کشور در بخش کشاورزی ایفا نماید.

همچنین استفاده از لوله پلی اتیلن با عمر مفید حداقل 50 سال برای انتقال آب در شبکه های آبیاری شهری و روستایی، و لوله های گاز برای توزیع کاز در شهرها و روستاها نیز باعث استفاده بهینه از سرمایه گذاری در بخش شهر سازی می گردد.

علاوه بر اجرای پروژه های مورد بحث، استفاده از لوله های پلی اتیلن در لوله کشی شهری و انتقال آب از منابع به مزارع و همچنین در سطح مزارع از هدر رفتن بی رویه آب جلوگیری و ما را در برنامه های توسعه این بخش عظیم اقتصادی یاری می نماید.


 برای مشاهده دیگرمحصولات به سایت زیر مراجعه نمایید.

http://pabco.co/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.